tisdag 11 december 2012

Friskis Gympa.

Friskis gympa är bra för kropp och själ. Även om jag under dagens pass vägde 1 ton och hade väldigt stora planer på att gå ut därifrån och köra hem, så stannade jag kvar. Jag genomförde passet på min egen nivå som idag var jättelåg, men jag gjorde det i alla fall. Kroppen tycker kanske inte att jag var så kul, men nu efteråt så tackar knoppen mig för att jag var med. Bra. Någon som är nöjd!

Jag är hundvakt emellanåt till två finfina vovvar och idag var en sådan dag. Wilma, en Golden Retriever som är 13 år och 8 månader och Gizmo, en belgisk vallhund Tervueren som är typ 7 månader. Ett tuggben är aldrig fel enligt vovvarna, men Wilma kan inte äta ben inomhus tycker hon. Oavsett hur vädret är så ska ett tuggben avnjutas ute. Jag menar verkligen oavsett.


Nix, mössan åkte av igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar